مصاحبه تکمیل ظرفیت دکتری ۹۶ دانشگاه هنر تهران
نوشته شده توسط : سنجش امیر کبیر

مصاحبه تکمیل ظرفیت دکتری ۹۶ دانشگاه هنر تهران

مصاحبه تکمیل ظرفیت دکتری ۹۶ دانشگاه هنر تهران در روز دوشنبه ۲۹ آبان ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایران پی اچ دی تست، با توجه به آیین نامه پذیرش دانشجو در دوره دکتری، پذیرش دانشجو در این آزمون شامل اجرای فرآیند دو مرحله ای می باشد، که اجرای این مراحل مطابق با قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی مصوب مورخه ۹۴/۱۲/۱۸ مجلس محترم شورای اسلامی می باشد. مرحله اول مربوط به سنجش علمی بوده که برگزاری آزمون آن از طریق سازمان سنجش کشور انجام گرفته و مرحله دوم آن شامل بررسی سوابق علمی داوطلبان است که توسط دانشگاه های پذیرنده دانشجو صورت می گیرد . در راستای اجرای مرحله دوم به اطلاع پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون تکمیل ظرفیت نیمه متر کز دکتری سال ۹۶ که به دانشگاه هنر معرفی شده اند، می رساند لازم است برابر مفاد اطلاعیه ذیل، جهت انجام مصاحبه به همراه مدارک آموزشی و پژوهشی مندرج در این دستورالعمل و بر اساس زمان بندی تعیین شده به این دانشگاه مراجعه نمایند.

 

براي مشاهده ادامه خبر اينجا کليک کنيد.......

به داوطلبان عزيز توصيه مي کنيم جهت اطلاع از آخرين اخبار ثبت نام و برگزاري آزمون دکتري در کانال تخصصي دکتري عضو شوند… کليک کنيد… .





:: برچسب‌ها: تکمیل ظرفیت دکتری 96, تکمیل ظرفیت دکتری 96 هنر تهران, تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه هنر تهران, دانشگاه هنر تهران, دکتری 96, مصاحبه تکمیل ظرفیت دکتری ۹۶ هنر تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: